HOGYAN ÁLL ÖSSZE A NAGY EGÉSZ?
I. webdesign megoldások
ÁTLÁTHATÓ STRUKTÚRA
A honlapod különböző pontjai különféle pozíciót hivatottak betölteni. Ha a tartalom és a design nincsen összhangban, az kétségessé teszi az érdeklődőt az árud/szolgáltatásod felől.
A KEVESEBB NÉHA TÖBB
Ezért csak annyit írunk majd, amennyit kell.
II. értékesítési szövegírás
VILÁGOS KOMMUNIKÁCIÓ
A terméked vagy a szolgáltatásod tényszerű előnyeinek felsorolása és annak kihangsúlyozása, hogy mi különböztet meg Téged mindenki mástól. Így az érdeklődőd egy tiszta képet kap, ami a márkaépítés alapvető feltétele.
A CÉLKÖZÖNSÉG KIISMERÉSE
Ahhoz, hogy megtudd mit vár el a célközönséged a termékedtől vagy a szolgáltatásodtól, ismerni kell őket, a vágyaikat és a gondolataikat. Ehhez a részemről alapos piackutatást kell végeznem, de mindenekelőtt a Te input-jaid kellenek, hiszen Te tudod a legjobban, kinek és mit szeretnél eladni.
KÍNÁLAT IGAZÍTÁSA A KERESLETHEZ
A sikeres vállalkozás kulcsa a flexibilitás, így nagy szükség van arra, hogy az eszközökön tudj és merj változtatni, ha azok nem a várt sikert hozzák.
KÉRDÉSEK MEGVÁLASZOLÁSA
A várt hatást akkor érheted el, ha az érdeklődő összes felmerülő kérdését meg tudod válaszolni már előzetesen, így a vásárláshoz vagy a szolgáltatásod igénybevételéhez egyenes és sima út vezet. Mindezt meg tudjuk tenni az értékesítési szövegírás alapos ismeretével.
III. a sikeres ajánlat kulcsa
KONVERZIÓ-OPTIMALIZÁLT WEBOLDAL
Azaz az eladást legjobban támogató stratégián alapuló oldalrendszer. Világos és érthető módon közli a látogatóval a termék vagy a szolgáltatás hasznait, egyszerű rendszerrel jut el a fizetésig és közben minden felmerülő kérdésére választ kap anélkül, hogy kérdezni kellene. Mert te minderre már gondoltál!
MARKETING STRATÉGIA KIDOLGOZÁSA
Google Ads? Vagy facebook és Instagram hírfolyam? Netán influencer-marketing? Inbound marketing? Tartalomgyártás vagy blog? Hidegközönségre való hírdetés? A saját piacodhoz igazodó és a Te céljaidhoz legjobban passzoló stratégiát választjuk.
VÁSÁRLÓK SZERZÉSE
A jól kitalált marketing és a világos honlapstruktúra meg kell hogy hozza a hatását, ezt a számokban is fogod látni. A vásárlóid a bázisod, kulcsfontosságú a velük való törődés. Mindezt email marketinggel vagy rendszeresen frissülő tartalmakkal meg tudod támogatni.
VÁSÁRLÓID UTÓKÖVETÉSE
Aki egyszer már vásárolt tőled, jó eséllyel újra megteszi, így mindenképpen érdemes velük is foglalkozni, nem csak az új vásárlók szerzésére szolgáló hírdetésekkel!
CSOMAGAJÁNLATOK
Baby steps
Landing page készítése-
Egyoldalas konverzióoptimalizált weboldal
-
a tartalmat és a szöveget te biztosítod
-
Biztonsági modul
Alapcsomag
Belépő az online világba-
Prémium WordPress alapú honlap
-
Egyedi oldalstruktúra
-
Egyénre szabott, globális design
-
Mobilra optimalizált
-
max 5 aloldal/menüpont
-
Egyedi funkciók hozzáadása (blog, űrlap, Google map stb)
-
GDPR és a honlap biztonságának beállítása
-
Alap SEO beállítások
-
igény esetén logo tervezése
Webshop
Belépő az online világba-
Prémium WordPress alapú honlap egyedi oldalstruktúrával és design-nal
-
Woocommerce beállítása
-
Konverzióoptimalizált termékoldalak készítése
-
Mobilra optimalizált
-
max 10 aloldal/menüpont
-
Egyedi funkciók hozzáadása (blog, űrlap, Google map stb)
-
GDPR és a honlap biztonságának beállítása
-
SEO beállítások
-
Igény esetén logo és arculat tervezése
-
1 db FB cover és 1 db hirdetési sablon
Havi karbantartás
Ha Te másra koncentrálnál-
Honlap karbantartása, bővítmények frissítése
-
Tartalom feltöltése
Marketing megoldások
Facebook és Google Ads-
Facebook Page elkészítése
-
Hírdetéskezelő beállítása
-
FB hirdetések optimalizálása és tesztelése
-
Google Adwords beállítások